Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 17:26:38 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/00673 aadressile 
Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 41 (Veeremidepoo 
elektriautode laadimistaristu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
36 lg 5 p 2.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27294010>  (menetlus nr: 
469558), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister